دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

کد ها و کوپن های تخفیف فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا

کوپن تخفیف کوپن یا ورق کوچکی است که در هنگام کد تخفیف جدید دیجی کالا خرید یا اجاره کالا یا خدمات ، مصرف کننده تخفیف دریافت می کند. کوپن های تخفیفی به صورت کوپن کاغذی ، در مطبوعات روزانه و تجاری ، از طریق پست مستقیم ، به عنوان کوپن سیار و کوپن دیجیتال در دسترس هستند.

کوپن تخفیف شامل اطلاعاتی در مورد:

    تخفیف مربوط به کدام محصول / خدمات است
    تخفیف چقدر بزرگ است(در درصد یا مقدار مورد)
    کدام نقاط فروش کوپن تخفیف را بازخرید می کنند
    مدت اعتبار
    هرگونه محدودیتی که در کوپن تخفیف اعمال می شود کد تخفیف دیجی کالا و هرگونه اطلاعات در محل فروش

برخی کوپن ها به نوعی دارای جزئیات امنیتی نیز هستند کد تخفیف دیجی کالا که کپی کوپن را دشوار یا غیرممکن می کند. کوپن تخفیف اغلب باید دارای یک امضا و احتمالاً یک شماره تلفن نیز باشد تا معتبر باشد. سایر کوپن های تخفیف ممکن است به عنوان بخشی از بازاریابی آزادانه کپی شوند. خرده فروشان می توانند کوپن تخفیف چاپ شده در روزنامه ها و مجلات داشته باشند تا بتوانند گروه های مشتری را نیز ترسیم کنند.
وقتی صحبت از مواد غذایی می شود ، اساساً اغلب تولیدکنندگان کد تخفیف دیجی کالا کالا هستند و نه خرده فروشان که از طریق کوپن های تخفیف تخفیف می دهند ، حتی اگر کوپن های تخفیف اغلب در کنار کالاهای فروشگاه ها حراجی روز قرار می گیرند. یک شرکت مدیریت ارزش و اطلاعات معمولاً به عنوان واسطه بین تولیدکنندگان و فروشگاه ها عمل می کند. وقتی کوپن های تخفیف منقضی شد ، فروشگاه تمام کوپن های تخفیف بازخرید شده را به شرکت ارزش ارسال می کند و سپس درآمد از دست رفته فروشگاه را پس می دهد. از دهه 1960 ، شرکت کد تخفیف دیجی کالا ارزشمند Clearon ، که تا سال 2015 Kuponginlösen AB نام داشت کد تخفیف دیجی کالا ، به غیر از کوپن تخفیف خود فروشگاه ها ، بیشتر کوپن های تخفیف را در سوئد اداره می کند. در سال 2006 ، بازخرید کوپن آن زمان اعلام کرد که آنها سالانه حدود 33 میلیون کوپن تخفیف بازخرید دریافت می کنند.

بعضی اوقات شرکت ها برای دریافت کوپن تخفیف به مصرف کننده نیاز به نوعی ملاحظه دارند. به عنوان مثال می تواند شرکت در یک مسابقه یا لایک مارک شرکت در فیس بوک باشد.

دفترچه های تخفیف ویژه در جایی که چندین کوپن تخفیف جمع آوری می شود ، فروخته و توزیع می شوند ، گاهی اوقات از شرکت های فروش مختلف.

کوپن تخفیف ابزاری محبوب در بازاریابی مبتنی بر انگیزه است.
کوپن تخفیف الکترونیکی

در سال 2006 ، تقریباً 15-20٪ از کوپن های تخفیف کوپن الکترونیکی بود و سپس آن ها عمدتا مبتنی بر کارت بودند.
کارت عضویت

در سال 2005 ، ایکا لغو کوپن های تخفیف را که برای مشتریان کد تخفیف دیجی کالا عادی ارسال می شد شروع کرد تا در عوض تخفیف ها را مستقیماً به کارت های عضویت منتقل کند. سپس تخفیف در صورت استفاده مشتری از پیشنهاد و استفاده از کارت عضویت هنگام پرداخت ، به طور خودکار مصرف می شود. دو دلیل این تغییر این بود که کار اداری کارکنان فروشگاه را تسهیل می کرد و مشتریان شکایت داشتند که برای استفاده از همه پیشنهادات مجبور شده اند کوپن های تخفیف زیادی به فروشگاه بیاورند. پس از آن ، فروشگاه های دیگر نیز از این روند پیروی کرده اند.
تلفن همراه

در طول دهه 2000 میلادی ، علاقه به کوپن های تخفیف الکترونیکی کد تخفیف دیجی کالا تلفن های همراه وجود داشته است ، اما به دلیل اینکه هیچ راه حل فنی فعلی وجود نداشته است ، تنها در دهه 2010 بود که کوپن های تخفیف از طریق تلفن همراه در سوئد شتاب گرفتند. این در درجه اول مربوط به کوپن های پیامکی است ، جایی که مصرف کننده پیامکی دریافت می کند و سپس در رابطه با خرید به فروشنده نشان داده می شود.

در طول سال های 2010 ، توزیع کوپن تخفیف الکترونیکی یا چک ارز از طریق فیس بوک برای شرکت ها نیز امری عادی شده است و مصرف کننده علاوه بر تلفن همراه ، باید یک حساب فیس بوک نیز داشته باشد تا بتواند از پیشنهادات استفاده کند.
کوپن های تخفیفی چاپ شده
از طریق وب سایت ها ، شرکت ها می توانند کوپن های تخفیفی را که کد تخفیف دیجی کالا مصرف کنندگان روی چاپگرهای خود چاپ می کنند توزیع کنند و هنگام خرید در محل فروش بگذارند. بعضی اوقات کوپن از وب سایت چاپ می شود ، اما وقتی تعداد پیشنهاد محدود است ، ممکن است یک آدرس ایمیل برای دریافت کوپن تخفیف برای مصرف کننده نیز لازم باشد. معمولاً مهم نیست که کدام چاپگر استفاده می شود و چاپ سیاه و سفید یا رنگی است تا زمانی که کوپن چاپ شده برای چشم خوانا باشد.
به عنوان جایگزینی برای کوپن تخفیف ، از کد تخفیف استفاده می شود. به طور خاص ، بسیاری از فروشگاه های آنلاین از کد تخفیف ، در برخی موارد با عدد عددی استفاده می کنند. کد تخفیف می تواند به عنوان مثال ، در فروشگاه های آنلاین ، در تبلیغات روزنامه ، در شرکا ، روی بسته بندی محصول منتشر شود و یا از طریق پست الکترونیکی (به عنوان مثال در خبرنامه ها) یا پست معمولی برای مشتریان و ذینفعان فروشگاه ارسال شود. کدهای تخفیف می توانند برای یک محصول / خدمات خاص ، بخشهایی از محدوده ، کل دامنه اعمال کد تخفیف دیجی کالا شوند یا حمل و نقل رایگان را ارائه دهند. درست مانند کوپن های تخفیف ، کدهای تخفیف نیز معمولاً دارای یک دوره اعتبار مشخص هستند. برخی از کدهای تخفیف کدهای یکبار مصرف هستند در حالی که از برخی دیگر می توان چندین بار استفاده کرد. با این وجود معمولاً در هر خرید فقط می توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید. معمولاً مصرف کننده هنگام تکمیل سفارش کد را در صندوق فروشگاه آنلاین وارد می کند. غالباً لازم است که کد تخفیف دقیقاً همانگونه که نوشته شده است وارد شود ، یعنی بین حروف بزرگ و کوچک تمایز قایل شوید.

حتی فروشگاه های فیزیکی نیز می توانند تبلیغ کنند که مشتری برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا تخفیف باید هنگام خرید کلمه یا کد خاصی را وارد کند.

سایت های زیادی به صورت کد تخفیف دیجی کالا  آنلاین وجود دارند که کدهای تخفیف مختلف را در یک مکان جمع می کنند.
کد تخفیف دیجی کالا یکی از کد هایی تخفیف باحالی است که شما می توانید از آن استفاده بکنید.

کد های تخفیف دیجی کالا :

50% تخفیف خیارشور و ترشیجات سوپرمارکت دیجی کالا

10% تخفیف ساعت‌های منتخب دیجی کالا

100% تخفیف اولین خرید دیجی کالا

100 هزار تومان تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا

50% تخفیف قهوه سوپرمارکت دیجی کالا

تا %70 تخفیف جشنواره جمعه سیاه دیجی کالا

ارسال رایگان سوپرمارکت دیجی کالا

30 هزار تومان تخفیف اولین خرید دیجی کالا

50 تخفیف شکلات صبحانه سوپرمارکت دیجی کالا

کد تخفیف دیجیکالا برای خرید از سوپر مارکت با ۲۰ هزار تومان تخفیف

کد تخفیف دیجی کالا برای خرید از فروشگاه با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف

کد تخفیف دیجی کالا برای اولین خرید از سوپرمارکت با ۴۰ هزار تومان تخفیف

کد تخفیف دیجیکالا برای اولین خرید از سوپرمارکت با ۳۰ هزار تومان تخفیف

کد تخفیف دیجیکالا برای خرید محصولات ورزشی و سفر با ۲۰ هزار تومان تخفیف

کد تخفیف دیجیکالا برای خرید محصولات برند کالاپرک با ۸۰ هزار تومان تخفیف

کد تخفیف دیجیکالا برای اولین خرید اینترنتی با ۴۰ هزار تومان تخفیف

کد تخفیف دیجیکالا برای خرید محصولات تاژ با ۲۵ درصد تخفیف

کد های تخفیف 100 درصدی در شب یلدا در فرورشگاه اینترنتی digikala

کوپن تخفیف 100 درصدی ریسه لامپ

دیجی پلاس خدمت تازه دیجی کالا !

شگفت انگیز یا فروش ویژه : تخفیف ویژه

تخفیف های یلدایی در شب چله : تا 100 درصد تخفیف !!

و کلی تخفیف دیگر ...



جهت استفاده از کد تخفیف روی لینک زیر کلیک کنید.

جهت ورود به منبع اصلی روی اینجا کلیک کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.