سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

کد تخفیف خرید دوربین و لوازم خانگی

خرید یک دوربین می تواند به سرعت پیچیده شود. مانند اکثر موارد ، هرچه گزینه های بیشتری داشته باشید ، احتمال تصمیم گیری شما کمتر است.

در این راهنما ، من اطمینان حاصل کردم که تمام عواملی را که می تواند به شما در انتخاب میان دوربین های برتر امسال کمک کند ، ذکر کرده ام.

با این حال ، اگر عجله دارید ، در اینجا خلاصه ای سریع از موارد ضروری آورده شده است:
5 مهمترین فاکتور هنگام انتخاب دوربین جدید

1. کیفیت تصویر بهتر از تلفن دوربین شما

با خواندن بررسی دوربین ، باید بتوانید این تصمیم را بگیرید. اگر دوربین دوربینی بهتر از تلفن شما نمی گیرد یا حداقل ویژگی هایی را ارائه می دهد که تلفن شما از آن استفاده نمی کند ، حمل دوربینی دیگر فایده ای ندارد.

2. ارگونومی متناسب با دستان شما

اگر نمی توانید برای در دست داشتن دوربین به فروشگاه دوربین محلی خود بروید ، فقط باید براساس بررسی هایی که خوانده اید ، یک تصمیم کاملاً عالی بگیرید. آیا به اندازه کافی بزرگ است؟ آیا گیر مشخصی دارد؟ آیا دکمه های ضروری فاصله کافی از هم دارند؟

3. اندازه ای که متناسب با عادت های شما باشد

این یک مورد مهم است. آیا شما پدر و مادری هستید تخفیف خرید دروبین از دیجی کالا که همیشه یک کودک را به خود مشغول می کند؟ در این صورت ، احتمالاً دوربین شما باید سبک و یا جمع و جور باشد. آیا معمولاً کیف را با خود حمل می کنید؟ شما می توانید با چیزی بزرگتر فرار کنید. آیا شما زیاد مسافرت می کنید؟ و غیره و غیره

4. در دسترس بودن لنزهای متناسب با بودجه و نیازهای آینده شما

اگر یک دوربین جمع و جور با لنز ثابت انتخاب کرده اید ، نیازی به در نظر گرفتن این مسئله نیست. اگر دوربین لنز قابل تعویض را انتخاب می کنید ، نگاهی به لنزهای دیگر ارائه دهید. آیا آنها در محدوده قیمت شما هستند؟ آیا فاصله کانونی مورد نیاز شما وجود دارد؟

5. آخرین مدل در بودجه شما

با سرعت بالای فناوری دوربین ، من همیشه توصیه می کنم روی جدیدترین دوربین ها سرمایه گذاری کنم. اگر بودجه شما نمی تواند به حداکثر حداکثر برسد ، اغلب با یک مدل قبلی می توان معامله کرد ، اما سعی کنید از هر چیزی قدیمی تر از این خودداری کنید. گزینه دست دوم نیز وجود دارد ... اما ، هشدار اخطار!

ما راهنمایی درباره نحوه خرید و فروش تجهیزات استفاده شده از دوربین نوشتیم که به نظر شما مفید است. همچنین ، به خاطر داشته باشید که اگرچه می توانید دوربین های زیر 300 دلار تهیه کنید ، اما من توصیه می کنم کمی بیشتر از این سرمایه گذاری کنید تا اطمینان حاصل شود که می تواند تصاویر بهتری از تلفن هوشمند شما تولید کند.
انواع دوربین
دوربین های عکاسی و عکاسی با منظره یاب evf + دامنه بزرگنمایی

دوربین های بدون آینه فوجی فیلم یک انتخاب محبوب است.
دوربین های DSLR

DSLR مخفف ‘Digital Single Lens Reflex’ است که در اصل به این معنی است که دوربین از همان لنز برای کادربندی ، فوکوس و گرفتن عکس استفاده می کند.

هیچ یک از اینها به عنوان خریدار دوربین اولی برای شما مهم نیست - مهم این است که دوربین های DSLR هنوز هم محبوب ترین دوربین برای آماتورها و عکاسان حرفه ای در سال 2021 هستند.

    DSLR ها همه کاره هستند ، ارگونومی خوبی دارند ، عمر باتری بالایی دارند و از همه مهمتر اینکه با طیف گسترده ای از لنزهای قابل تعویض کار می کنند.

مدل های سطح ابتدایی برای قیمت های بودجه در دسترس هستند و در بازار دست دوم نیز می توانید معاملات خوبی داشته باشید.

در سمت منفی ، آنها بزرگتر ، سنگین ترند و مانند سایر دوربین های زیر بهترین فناوری در فوکوس خودکار (و انواع مختلف) را ندارند.

دوربین های DSLR از APS-C یا «سنسورهای فول فریم» بهره می برند - موارد بیشتر در زیر.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.