جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

معرفی و خرید بهترین تلویزیون ها در بازار ایران

این راهنمایی است که ما به شما توصیه می کنیم قبل از انتخاب تلویزیون جدید 2020 خود بخوانید. جنبه های بسیاری وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیریم ، خصوصاً به این دلیل که به استفاده از تلویزیون جدید خود بستگی دارد. اگر نمی خواهید به خواندن ادامه دهید می توانید از خلاصه ما دیدن کنید: ویژگی هایی که تلویزیون جدید 2021 من باید داشته باشد.

در راهنمای خرید TV 2021 ما 6 جنبه را که به اعتقاد ما اصلی ترین گزینه برای انتخاب تلویزیون جدید شما است ، به طور جداگانه ارائه می دهیم ، اگر برای شما روشن نیست ، درمورد نظر خود دریغ نکنید و سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم.



چه زمانی بهترین زمان برای خرید تلویزیون جدید است؟
چه زمانی تلویزیون ها ارزان ترند؟ منتظر جمعه سیاه یا یک روز بدون مالیات بر ارزش افزوده باشید؟ آیا تلویزیون جدید من فردا هزینه کمتری خواهد داشت؟

    چه زمانی بهترین زمان برای خرید تلویزیون است؟

به طور خلاصه ، توصیه می کنیم تلویزیون جدید را در صورت نیاز خریداری کنید ، اما چند هفته به خود فرصت دهید تا قیمت ها را مقایسه کند. هیچ معامله عالی وجود ندارد و تلویزیونی که با تخفیف زیاد به فروش می رسد همان تلویزیونی است که مردم نمی خواهند در طول سال خریداری کنند. بسیاری از صفحات وب وجود دارند که هر روز در سال قیمت ارزان دارند ، علاوه بر این فروشگاه ها هر دو یا سه هفته قیمت تغییر می کنند ، بنابراین ما به شما توصیه می کنیم تلویزیون جدید خود را دنبال کنید و منتظر کاهش دوره ای حدود 50 یورو در مدل های ارزان قیمت تا 300 یا 400 € در گرانترین.
کدام تلویزیون برای من مناسب است؟
ما سعی می کنیم مهمترین جنبه هایی که باید قبل از خرید تلویزیون جدید خود بدانید را بر اساس تبلیغات و تبلیغات روشن کنیم.
مارک ها:
بازار تلویزیون تحت سلطه کره جنوبی است: LG و Samsung بیش از 50٪ از فروش جهانی را به خود اختصاص داده اند. سایر موارد توصیه شده سونی یا پاناسونیک (کمی گران تر) یا یکی مانند Hisnese برای بودجه کم است. بهترین مارک تلویزیونی 2021 چیست؟
اندازه صفحه نمایش:
با در نظر گرفتن فضایی که در خانه داریم ، توصیه ما این است: هرچه بزرگتر بهتر باشد ، و هنگامی که اندازه مناسب را انتخاب کردید ، از آنجا که بلافاصله به آن عادت کردید ، کمی بزرگتر به نظر برسید ، و همیشه در نهایت فکر می کنید که کمی هرچه بزرگتر بهتر.


اندازه (اینچ) حداقل فاصله (متر)
22 0.7
26 1.2
32 1.4
1.6 1.6
40 - 42 1.8
46 - 50 2
55 2.5
65 3
 
این فقط یک جدول جهت گیری است زیرا کیفیت محتوایی که قصد تولید آن را داریم مهم است ، اینکه چقدر با وضوح تصویر سر و صدا داریم و غیره.

هزینه بودجه:
وقتی اندازه صفحه را انتخاب کردیم ، تعیین حداکثر بودجه مهم است زیرا تلویزیون های گسترده ای از 500 تا 5000 یورو (در 55 اینچ) وجود دارد. می توان گفت که متوسط ​​دامنه تلویزیون های توصیه شده حدود 1000 یورو (در 55 اینچ) است اما برخی ارزان تر و برخی دیگر بسیار گران ترند. هزینه تلویزیون 2021 چقدر است؟
صفحه:
بسته به وضعیت تلویزیون ما در اتاق نشیمن ، یک نوع پنل یا نوع دیگر بیشتر توصیه می شود. انواع مختلف و زیرگروه های مختلف پنل وجود دارد ، اما اصلی ترین آنها IPS ، VA یا OLED است

OLED بالای محدوده و بسیار گران است ، اگر بودجه به شما می رسد ، دریغ نکنید. آنها در همه شرایط دید و نور محیط به خوبی پیش می روند. سامسونگ این فناوری را ارائه نمی دهد و نام خودش را QLED اختراع کرده است: OLED vs QLED vs LED
تلویزیون های دارای پنل VA کنتراست بهتری دارند ، برای تماشای فیلم در تاریکی مناسب ترند ، از جلو خوب به نظر می رسند اما اگر آن را از کناره ها ببینیم کیفیت را از دست می دهند.
تلویزیون های دارای پنل IPS دارای زاویه دید بهتری هستند ، برای دیدن بهتر از کناره ها ایده آل برای اتاق های بزرگ است ، از طرف دیگر سیاه ترین سیاه پوستان می توانند تا حدی خاکستری شوند اگر تلویزیون را در تاریکی تماشا کنیم. اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین پنل IPS و VA

علاوه بر این طبقه بندی ، می توانید به پست ما مراجعه کنید ، جایی که ما پانل های 10 بیتی ، 8 بیتی ، 8 بیتی + FCR را توضیح می دهیم ...

    انواع بیشتر پانل: DirectLED ، FullArray ، کنترل منطقه ، EdgeLED و غیره

وضوح:
وضوح UltraHD به نام 4K سالهاست که در برخی از مدلها وجود دارد ، در حال حاضر وضوح رایج است و خرید تلویزیونهای دیگر به غیر از 4K را توصیه نمی کنیم ، FullHD درگذشت! امسال 2021 مدل برتر 8K ارائه شده است اما هنوز هم بسیار گران هستند. همه تلویزیون های 4K موجود را مشاهده کنید.

قرار است چه استفاده هایی از تلویزیون جدید خود بکنید؟
همه تلویزیون های میان رده یا سطح بالا برای هر نوع استفاده ای که قصد استفاده از آنها را دارید خوب هستند ، اگرچه کمی عمیق تر نگاه کنیم می بینیم که برخی از آنها برای تماشای فیلم در تاریکی یا استفاده از تلویزیون اینترنتی مناسب ترند سیستم عامل ها ، برای تماشای فوتبال و غیره ما به شما توصیه می کنیم بررسی هر مدل را مرور کنید.
ویژگی های اضافی:
تلویزیون هوشمند:

همه تلویزیون های فعلی شامل Smart (تقریباً همه) هستند و همه سیستم عامل ها کم و بیش یک هدف را دنبال می کنند ، به محتوای آنلاین متصل می شوند ، صفحه رایانه لوحی / تلفن هوشمند خود را کپی می کنند ، فیلم های YouTube را تماشا می کنند ، ... هر مارک دارای بستر خاص خود است و برخی از سازگاری بیشتر از دیگران: به عنوان مثال سامسونگ. کدام پلتفرم Smart 2021 بهتر است؟
سه بعدی:
3D در تلویزیون های LED فعلی موجود نیست ، شاید برای سال 2021 بازگردد.

HDR: تقریباً همه تلویزیون های 2021 از HDR پشتیبانی می کنند ، اما انواع مختلف HDR وجود دارد.

 منبع : راهنمای خرید تلویزیون حراجی روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.