دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

بهترین کد تخفیف دیجی کالا digikala


کد تخفیف جدید دیجی کالا

 
 

 (فارسی: دیجی‌کالا) ، یک جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا شرکت تجارت الکترونیکی ایرانی است که در تهران مستقر است. این در جولای سال 2006 توسط برادران دوقلو حمید و سعید محمدی تاسیس شد که هنگام تلاش برای خرید یک دوربین دیجیتال تجربه ناخوشایندی داشتند و پس از آن از 10،000 دلار پس انداز خود برای راه اندازی شرکت استفاده کردند. [1] [2] ارزش این شرکت در سال 2014 150 میلیون دلار و در اواخر سال 2015 500 میلیون دلار گزارش شده است. [3] [4] یکی از سرمایه گذاران این شرکت میلیاردر روسی ولادیمیر پوتانین است ، اگرچه سرمایه گذار اصلی دیجی کالا Sarava Pars است ، یک شرکت سرمایه گذاری ایرانی. [5] دیجی کالا تحویل همان روز را در تهران و کرج ارائه می دهد و تحویل روز دیگر را در 20 شهر دیگر ارائه می دهد. [6]

خرید لباس و وسایل آشپزخانه از دکه بازار در ایران یک چیز است ، خرید دوربین و سایر دستگاه ها می تواند مخاطره آمیز باشد ، این فقط یکی از دلایلی است که برادران دوقلو حمید و سعید محمدی در تغییر شکل خرید ایرانیان برای وسایل الکترونیکی مصرفی و سایر کالاها ایجاد می کنند.

 

هشت سال پیش ، افراد 35 ساله شرکت راه اندازی برجسته ایران را تأسیس کردند: Digikala ، که در فارسی به معنای "محصولات دیجیتال" است. شفافیت ، بازپرداخت و بازبینی ها برای اکثر خریداران بیگانه بود ، به همین دلیل است که محمدی ها تجارت خود را شروع کردند ، اکنون ارزش آن در

این برادران علاقه مند به عکاسی هستند و حدود هزار دلار پس انداز کرده اند تا یک دوربین SLR دیجیتال خریداری کنند. آنها اینترنت را برای بررسی های آماتوری و حرفه ای جستجو می کردند ، اما تحقیق در این زمینه سخت بود. در نهایت ، آنها روی یک Nikon D70 مستقر شدند.

 

حمید می گوید: "سرانجام ، ما می دانستیم که چه چیزی می خواهیم خریداری کنیم ، اما فقط در یک فروشگاه موجود بود."

 

تنها چند ماه پس از خرید دوربین هزار دلاری آنها ، مشکلی در لنز وجود داشت. متأسفانه ، داستان آنها در ایران آشنا بود. فروشنده آنها را فریب داده بود و لنز اصلی را با لنز ارزان تر و آنالوگ خاموش کرد. این یک تجربه بد بود ، اما حمید می گوید ، این الهام بخش Digikala بود.

 

"ما تمام پول خود را صرف آن دوربین کردیم. این ایده چگونه بوجود آمد ما وب سایتی می خواستیم که دارای اطلاعات و بررسی های زیادی برای لوازم الکترونیکی مصرفی و همچنین یک تجربه خرید خوب ، فراتر از اطلاعات و بررسی ها باشد. این ایده ترکیبی از CNET و آمازون بود. ما فکر کردیم که وجود هر دو مدل تجاری در دیجی کالا ضروری است زیرا هر دو یک مشکل واقعی برای ایرانیان بود. "

 

در آن زمان ، جایی برای مشورت ، کسب اطلاعات و بررسی های بی طرفانه در مورد محصولات پیچیده و مصرفی وجود داشت و همچنین مکان مطمئنی برای خرید آنها وجود نداشت. مواردی مانند تلفن های همراه که از فروشندگان بازار خریداری شده اند ، با برچسب غیررسمی از خریدار مراقب هستند و خدمات مشتری یا بازپرداخت را فراموش نکنند. دوستان حرفه ای و غیر حرفه ای توافق کردند که برای مقایسه محصولات ، تصاویر ، کیفیت و ویژگی ها و خرید به یک سایت معتبر نیاز دارند.

 

هر دو برادر دارای بازاریابی MBA هستند اما هیچ یک از آنها در خارج از ایران زندگی نکرده اند ، بنابراین مدل کسب و کار Digikala بیش از واقعیت ، مبتنی بر آنچه می توانستند در وب پیدا کنند ، بود. در ابتدا ، آنها فقط به الکترونیک توجه داشتند ، اما در حال گسترش به موارد روزمره مانند لوازم خانگی ، کتاب ، رسانه ، وسایل مراقبت شخصی ، اسباب بازی ها ، اسباب بازی ها ، عطرها ، حتی وسایل هستند.

 

"ما معنای Digikala را از محصولات دیجیتال به انتخاب و خرید محصولات به صورت دیجیتالی تغییر دادیم. این فرصتی برای تغییر پیام بود. "حمید توضیح می دهد.

 

اکنون ، آنها در حال راه اندازی سرویس انتخاب هدیه هستند که به داده های بزرگ امکان می دهد محصولات را با استفاده از رفتار و سفارشات سایر کاربران ، براساس نمایه های جمعیتی فیلتر و پیشنهاد دهند.

 

دیجی کالا عزیز صحنه استارتاپی پرانرژی تهران است و راه را برای سایر داستان های موفقیت مانند نسخه ایران از گروپون هموار کرده است. اما ، حمید می گوید ، در حالی که Digikala 80-90٪ از بازار خرده فروشی آنلاین را در اختیار دارد ، آنها هنوز هم کارهای زیادی برای تسخیر خریدارانی دارند که هنوز با ترافیک مبارزه می کنند.

https://digikala-dis.mystrikingly.com/
 
 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.