دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

راهنمای خرید بهترین تلویزیون و تی وی

همه دوستان شما درباره Netflix به شما گفته اند ، آن را تحسین کرده اند و آن را به عنوان یک سرویس پخش جریانی عالی تعریف کرده اند که به شما امکان می دهد با اشتراک ماهانه ، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را در صورت لزوم تماشا کنید. بله ، درست است ، درست است. Netflix در ایتالیا نیز موجود است و بستری است که به دلیل رپرتوار زیاد و در دسترس بودن برنامه های کاربردی در تعدادی از دستگاه ها ، از موفقیت واقعی برخوردار است.
راهنمای خرید تلویزیون گفته شد ، اگر این راهنما را می خوانید ، احتمالاً به این دلیل است که به این سرویس علاقه مند هستید ، اما می خواهید در مورد نحوه کار آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. من مخصوصاً تصور می کنم که شما به امکان تماشای Netflix به صورت زنده در تلویزیون خانگی خود علاقه مند هستید و نیاز به توضیحاتی دارید.

کاملاً درست می گویید ، لازم است قبل از مشترک شدن در یک سرویس اشتراک ، امکان استفاده مستقیم از Netflix را در تلویزیون خود بررسی کنید. در این آموزش من به طور کلی نحوه کار Netflix را به شما نشان می دهم و درباره امکاناتی که به شما امکان می دهد Netflix را از تلویزیون تماشا کنید صحبت می کنم. تمام آنچه شما نیاز دارید چند دقیقه وقت آزاد است. با آرامش آموزش من را بخوانید ، تمام اطلاعات لازم برای روشن کردن ایده های خود را پیدا خواهید کرد. طبق معمول آرزو می کنم خواندن خوبی داشته باشید.

    دستگاه های سازگار با Netflix
    چگونه می توان در Netflix مشترک شد
    نحوه تماشای Netflix در تلویزیون (تلویزیون هوشمند)
    نحوه تماشای Netflix در تلویزیون (کنسول بازی)
    نحوه تماشای Netflix در تلویزیون (سایر گزینه ها)

فهرست مطالب
دستگاه های سازگار با Netflix

قبل از عضویت در این سرویس ، تصور می کنم شما می خواهید بدانید دقیقاً از چه دستگاه های Netflix می توان برای تماشای محتوا استفاده کرد. در زیر می توانید نمای کلی دستگاه های اصلی و معروف ترین سیستم هایی را که دسترسی و استفاده از Netflix را ارائه می دهند ، پیدا کنید.

    PC and Mac - Netflix در رایانه های شخصی و Mac موجود است و می توانید با استفاده از یکی از راهنماهای اصلی مرور ، تمام محتوای چندرسانه ای را در وب مشاهده کنید. در واقع ، Netflix با مرورگرهای Google Chrome ، Safari ، Mozilla Firefox ، Microsoft Edge و Internet Explorer (نسخه 8 و بالاتر) سازگار است. برای مرور وب نیازی به نصب برنامه های اضافی مانند Flash Player ندارید. نیازهای سخت افزاری کاملاً در دسترس هستند: پردازنده باید حداقل 1.2 گیگاهرتز باشد و رم آن باید حداقل 512 مگابایت باشد ، حتی اگر برای نمایش بهتر حداقل 1 گیگابایت RAM لازم باشد.
    تلفن های همراه Android ، iOS و Windows - شما می توانید از طریق تلفن همراه خود از جمله محتوای تلفن های همراه و رایانه لوحی Android ، iPhone y iPad و همچنین تلفن های همراه Windows از تمام محتوای Netflix لذت ببرید.
    کنسول بازی های ویدیویی - همچنین می توانید برای جدیدترین بازی های ویدیویی ، برنامه Netflix را روی کنسول های بازی نصب کنید: PlayStation 3، PlayStation 4، Xbox 360، Xbox One، Wii U and Wii.
    تلویزیون های هوشمند - تلویزیون های هوشمند چیزی بیش از نسل بعدی تلویزیون هایی نیستند که می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند ، به شما این امکان را می دهد که Netflix را از طریق بهینه سازی مناسب نصب شده به طور مستقیم تماشا کنید. اگر برای خرید به تلویزیون هوشمند نیاز دارید ، می توانید مقاله وفاداری من را بخوانید. اما به یاد داشته باشید که مارک های ال جی ، سامسونگ و سونی تلویزیون های هوشمندی را با مارک تلویزیونی پیشنهاد شده Netflix ارائه می دهند- این یک خط تلویزیونی است که تجربه کاربری طراحی شده برای پخش محتوا را ارائه می دهد. تلویزیون های هوشمند دیگری که دسترسی به نت فلیکس را ارائه می دهند از تلویزیون های فیلیپس ، پاناسونیک ، شارپ ، توشیبا و هایسنس هستند.
    پخش جریانی - برنامه Netflix همچنین در برخی از پخش کننده های پخش جریانی وجود دارد ، دستگاه هایی که تلویزیون را هوشمندتر می کنند و به شما امکان می دهد محتوای Netflix را در تلویزیون تماشا کنید ، حتی اگر از آخرین نسل نباشد. دستگاه های سازگار در این گروه Google Chromecast و Apple TV هستند. برای اطلاعات بیشتر ، دستورالعمل های خاص من را در مورد استفاده از Chromecast و Apple TV بخوانید.
    رمز ورود و کلید ویدئو - جعبه های تنظیم بالا دستگاه هایی هستند که می توانند برای دسترسی به خدمات پخش جریانی به تلویزیون قدیمی تر متصل شوند. دستگاه های سازگار در این گروه رمزگشای Sky Q و رمزگشاهای TIM و Tre هستند.
    پخش کننده های Blu-Ray - برخی از پخش کننده های Blu-Ray نسل جدید به شما امکان می دهند محتوای Netflix را پخش جریانی کنید. مشهورترین مارک های ارائه دهنده این سرویس ال جی ، سونی ، سامسونگ ، پاناسونیک و توشیبا هستند. برای اطلاعات بیشتر ، دستورالعمل های من برای خرید دستگاه پخش Blu-Ray را بخوانید.

چگونه می توان در Netflix مشترک شد

همانطور که انتظار می رفت ، سرویس Netflix فقط با اشتراک در دسترس است. بعد ، من به طور مفصل تفاوت بین برنامه های پرداختی را که می توان برای استفاده از محتوای آنها مشترک شد ، توضیح دادم.

    برنامه اصلی (7.99 یورو در ماه) به شما امکان می دهد تمام محتوای Netflix را در تعریف استاندارد تماشا کنید. همزمان فقط در یک دستگاه مشاهده کنید.
    برنامه استاندارد (11.99 یورو در ماه) به شما امکان می دهد تمام محتوای Netflix را با وضوح کامل HD تماشا کنید. امکان بازرسی همزمان از 2 دستگاه را فراهم می کند.
    طرح Premium (15.99 یورو در ماه) امکان مشاهده همه محتوای Netflix را فراهم می کند و دارای وضوح UltraHD / 4K برای محتوای موجود است. اجازه نمایش همزمان 4 دستگاه را می دهد.

اشتراك ماهانه شارژ می شود و در هر زمان قابل لغو است: جریمه ای وجود نداردپایان انقضا اشتراک علاوه بر این ، هیچ نوع دوره ای وجود ندارد که نیاز به اشتراک سرویس برای چند ماه از پیش تعیین شده داشته باشد.

کارت های اعتباری و کارت های اعتباری (به عنوان مثال PostePay) به عنوان روش پرداخت پذیرفته می شوند ، اما همچنین می توانند با PayPal پرداخت شوند.

در طول دوره های تبلیغاتی ، تجربه های اولیه با طول های مختلف ، مانند 14 یا 30 روز ، ممکن است ارائه شود. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عضویت در Netflix نیاز دارید ، می توانید جادوگری را که در راهنمای خود اختصاص داده ام به طور کامل دنبال کنید.

من همچنین می خواهم به وجود Netflix با Sky Q اشاره کنم تا با پرداخت یک اشتراک از محتوای Netflix از طریق رمزگشای Sky Q لذت ببرم. اطلاعات بیشتر در اینجا
نحوه تماشای Netflix در تلویزیون (تلویزیون هوشمند)

اگر یک تلویزیون هوشمند مجهز به Netflix دارید ، قطعاً می خواهید بدانید که چگونه از آن برای مشاهده محتوای چندرسانه ای بستر پخش جریانی خود استفاده کنید. البته می توانم به شما کمک کنم و نحوه انجام آن را توضیح دهم.

اولین کاری که باید انجام دهید اتصال تلویزیون به اینترنت است. برای استفاده از سرویس پخش جریانی Netflix ، تلویزیون هوشمند باید در خانه به اینترنت متصل شود.

اگر تلویزیون شما دارای یک پورت اترنت است ، می توانید تلویزیون هوشمند خود را با استفاده از یک کابل اترنت به اینترنت وصل کنید. برای انجام این کار ، باید یک طرف کابل اترنت را از خانه خود متصل کنید و سر دیگر آن را به تلویزیون وصل کرده و آن را به پورت اترنت مناسب متصل کنید: شما اتصال اینترنت برقرار کرده اید.

می توانید کابل اترنت را در سیستم های اصلی توزیع لوازم خانگی و الکترونیکی (به عنوان مثال Mediaworld ، Euronics ، Unieuro) پیدا کنید ، یا می توانید از طریق آمازون یک کابل بصورت آنلاین خریداری کنید.

همچنین می توانید تلویزیون هوشمند خود را از طریق WiFi به اینترنت متصل کنید ، با باز کردن منوی تنظیمات تلویزیون و جستجوی مورد مربوط به دسترسی به اینترنت ، که می تواند به طور معمول در مورد قرمز و قرمز ذکر شود. سپس باید با انتخاب آن از لیست شبکه های Wi-Fi موجود ، از خانه به شبکه Wi-Fi متصل شوید. اگر شبکه Wi-Fi شما دسترسی ایمن دارد ، برای ورود به سیستم باید گذرواژه ارائه شده توسط ارائه دهنده خود را وارد کنید.

واضح است که روش دقیق اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت بسته به تنظیمات تلویزیون متفاوت است ، اما در هر صورت انجام این کار معمولاً عملی بسیار ساده است.

هنگامی که تلویزیون شما به اینترنت متصل شد ، باید برنامه Netflix را از فروشگاه تلویزیون مجازی بارگیری کنید ، اگر از قبل به طور پیش فرض در دسترس نیست. برخی تلویزیون ها از طریق دکمه اختصاصی Netflix در کنترل از راه دور به برنامه متصل می شوند یا نماد برنامه را در صفحه اصلی تلویزیون دارند.

پس از بارگیری یا شناسایی برنامه ، به سادگی آن را راه اندازی کرده و پس از ورود به سرویس ، داده های دسترسی خود را به صورت ایمیل و رمز ورود وارد کنید ، می توانید از محتوای چندرسانه ای لذت ببرید.

برای تماشای Netflix در تلویزیون ، به وضوح باید مشترک سرویس باشید ، طبق دستورالعمل هایی که در سطور قبلی دادم.
نحوه تماشای Netflix در تلویزیون (کنسول بازی)

همانطور که گفته شد ، برنامه Netflix در نوع بعدی کنسول بازی نیز وجود دارد ، از جمله برای مثال PlayStation 4 و Xbox One. اگر یک کنسول بازی ویدیویی را که برای بازی های ویدیویی استفاده می کنید به تلویزیون وصل کرده اید ، بدانید که می توانید از آن برای تماشای Netflix نیز استفاده کنید.

بدیهی است که برای انجام این کار قبلاً باید کنترل پنل را به اینترنت متصل کرده و سپس برنامه Netflix را از فروشگاه نرم افزار پیش فرض بارگیری کرده باشید.

برای اینکه مثالی بزنم ، با معروف ترین کنسول های بازی با شما صحبت کنیم ، برنامه Netflix برای بارگیری در فروشگاه PlayStation برای PS4 و PS3 در دسترس است ، اما در Xbox One و Xbox 360 شما باید آن را به صورت رایگان در فروشگاه ایکس باکس
نحوه تماشای Netflix در تلویزیون (سایر گزینه ها)

در غیر این صورت ، اگر تلویزیون هوشمند یا کنسول بازی ویدیویی ندارید ، می توانم به شما توصیه کنم Chromcast را بخرید. دستگاه چندرسانه ای Google به شما امکان می دهد تلفن های هوشمند را به تلویزیون وصل کنید. به این ترتیب می توانید محتوای چندرسانه ای موجود در Netflix را از تلفن هوشمند خود شروع کرده و محتوا را از راه دور در تلویزیون پخش کنید.

در این مورد خاص ، اگر به توضیح بیشتری نیاز دارید ، توصیه می کنم راهنمای خود را با عنوان نحوه اتصال تلفن هوشمند به تلویزیون خود بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.