کوپن های دیجی کالا

پوشاک و مد و خرید ...

سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

کوپن های دیجی کالا

در بازاریابی ، کوپن بلیط یا سندی است که می توان آن را با تخفیف مالی یا تخفیف هنگام خرید محصول خریداری کرد.

به طور معمول کوپن ها توسط تولید کنندگان کالاهای بسته بندی شده مصرفی [1] یا توسط کوپن دیجی کالا خرده فروشان صادر می شوند تا در فروشگاه های خرده فروشی به عنوان بخشی از تبلیغات فروش استفاده شوند. آنها اغلب از طریق نامه های الکترونیکی ، پاکت کوپن ، مجلات ، روزنامه ها ، اینترنت (رسانه های اجتماعی ، خبرنامه ایمیل) ، مستقیماً از خرده فروش و دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه توزیع می شوند.

نیویورک تایمز گزارش داد "بیش از 900 کوپن تولیدکننده در هر خانوار توزیع شده است" و "وزارت کشاورزی ایالات متحده تخمین می زند که چهار خانواده در پنج کوپن استفاده می کنند. [2]" فقط حدود 4 درصد "کد تخفیف آمازون دریافت شده بازخرید شد. [2] کوپن ها را می توان به صورت انتخابی به بازارهای منطقه ای که رقابت قیمت در آنها زیاد است ، هدف قرار داد.

اکثر کوپن ها تاریخ انقضا دارند ، اگرچه کمیساران نظامی آمریکایی در خارج از کشور از شش ماه گذشته از تاریخ انقضا کوپن های تولیدکنندگان را ارج می گذارندکوکاکولا "لیوان رایگان" صادر شده در سال 1888 اولین کوپن مستند است. [5] [6] کوپن ها برای مشتریان احتمالی پست شده و در مجلات قرار می گرفتند. تخمین زده می شود که از سال 1894 تا 1913 از هر 9 آمریکایی یک نفر کوکاکولا رایگان دریافت کرده است که در مجموع 85000000 نوشیدنی رایگان دریافت کرده است. در سال 1895 کک در هر ایالت ایالات متحده ارائه شد. [7]

در سال 1929 بتی کراکر یک برنامه امتیاز وفاداری را آغاز کرد و شروع به صدور کوپن هایی کرد که می توان از آنها برای بازپرداخت حق بیمه مانند ظروف نرم افزار رایگان استفاده کرد. در سال 1937 کوپن ها در قسمت بیرونی بسته ها چاپ شد. برنامه وفاداری در سال 2006 به پایان رسید ، یکی از طولانی ترین برنامه های وفاداری.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.